آموزش

همراه با افزایش سن جمعیت در جهان ، شیوع بیماری آلزایمر نیز افزایش یافته و این بیماری به یک چالش عمومی بهداشتی در سراسر جهان تبدیل شده است.

از سویی افزایش روز افزون بیماری آلزایمر و مسائل گوناگون همچون مشکلات مراقبت و اختلالات رفتاری را به همراه دارد، از سوی دیگر عدم شناخت علت و درمان قطعی بیماری سبب علاقمندی محققان و در نتیجه اجرای پژوهش های زیادی گردیده است.

انجمن دمانس و آلزایمر ایران جهت همکاری با پروژه های مختلف تحقیقاتی خود را متعهد می داند و تاکنون نیز پژوهش های بسیاری را تعریف ، اجرا و یا بستر سازی نموده است.

این انجمن جهت همکاری با پروژه های مختلف تحقیقاتی و دانشگاهی از جمله:

  • پایان نامه های دانشجویی
  • طرح های پژوهشی دانشجویی
  • طرح های پژوهشی اساتید و دانشگاه ها
  • طرح های پژوهشی مراکز و سازمان ها و … اعلام آمادگی می نماید.

شرایط

  1. پژوهشگر یا دانشجو، تنها زمانی می تواند تقاضای همکاری با انجمن را داشته باشد که پروپوزال پژوهش هنوز از سوی دانشگاه یا ارگان مربوطه مورد تصویب نهایی قرار نگرفته باشد.
  2. پژوهشگر یا دانشجو می بایست متعهد شود که درتحقیق، پایان نامه و مقاله خود نام یکی از اعضای هیئت علمی انجمن دمانس و آلزایمر ایران که مسئول بررسی پروپوزال مربوطه بوده و با دانشجو یا پژوهشگر به طور مستقیم همکاری نموده است را به عنوان مشاور درج نموده و پس از اتمام طرح دو نسخه از مقاله و پایان نامه خود را درفرمت اصلی ( چاپ وجلد شده) به انجمن ارائه نماید. (استاد مربوطه از سوی انجمن و مرتبط با رشته و موضوع پژوهش به افراد معرفی خواهد شد.)
  3. باتوجه به اینکه انجمن دمانس و آلزایمر ایران هیچگونه وجهی را به عنوان حق استاد مشاور از دانشگاه دریافت نمی نماید، پژوهشگر، دانشجو یا ارگان مربوطه متعهد می شود برای تامین هزینه های پژوهشی مورد نظر بر اساس ردیف های ذیل مبلغ مورد نظر را به حساب انجمن واریز نماید.

* پایان نامه کارشناسی 800 هزار تومان

* پایان نامه کارشناسی ارشد 1 میلیون و 200 هزار تومان

* پایان نامه دکترا 2 میلیون و 200 هزار تومان

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ذیل (واحد آموزش و پژوهش: داخلی 116 و 120) تماس بگیرید:

44630652 و 44633555

ایمیل: ER@iranalz.ir

آموزش و پژوهش انجمن دمانس و آلزایمر ایران

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری مشخص شده اند *

ارسال نظر