آموزشماه جهانی آلزایمر

افتتاح مرکز آموزش فنی حرفه ای حافظه با گرایش خدمات آموزشی و دوره های سالمندیاری در انجمن دمانس و آلزایمر ایران

در گرامیداشت روز و ماه جهانی آلزایمر و هفته ملی سالمند، افتتاح مرکز آموزش فنی حرفه ای حافظه با گرایش خدمات آموزشی و دوره های سالمندیاری در انجمن دمانس و آلزایمر ایران با حضور مسئولان از وزرات بهداشت ، سازمان بهزیستی شهر تهران و شهرداری منطقه ۵  در روز یک شنبه، 8 مهر 1403 برگزار شد .
این برنامه با سخنرانی سرکار خانم صالحی مدیر عامل محترم انجمن دمانس و آلزایمر ایران و جناب آقای دکتر حاجتی رئیس هیات مدیره انجمن با معرفی فعالیت‌های انجمن در سطح ملی و بین المللی آغاز شد. همچنین با توجه به نقش مهم سازمان‌های مردم نهاد در مطالبه گری و ارائه خدمات جهت ارتقای کیفیت زندگی بهتر به مردم از جناب آقای مهندس حیدرزاده مدیریت محترم سازمانهای مردم نهاد وزارت بهداشت دعوت شد به ایراد سخنرانی بپردازند.

برنامه با پخش چند فیلم کوتاه با موضوع بیماری آلزایمر ادامه یافت سپس از سرکار خانم نیک رو معاونت محترم توانبخشی سازمان بهزیستی شهر تهران دعوت بعمل آمد به ایراد سخنرانی بپردازند و ایشان ضمن قدردانی از فعالیت‌های انجمن به همکاری خوب انجمن با سازمان بهزیستی شهر تهران اشاره نمودند.

در ادامه با سخنرانی شهردار ناحیه ۶ منطقه ۵ و اشاره ایشان به نقش مهم انجمن آلزایمر ایران بعنوان یک سازمان مردم نهاد در شهرک اکباتان که در سطح ملی و بین االمللی فعالیت داشته و الگوی مناسبی برای سمن ها میباشد.

برنامه با پذیرایی از مهمانان پایان یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری مشخص شده اند *

ارسال نظر