انجمن دمانس و آلزایمر ایران از علاقمندان به همکاری داوطلبانه در رشته های روانشناسی، علوم شناختی، پرستاری و مددکاری دعوت می کند به منظور برگزاری هفته آگاهی از مغز در تهران، اعلام آمادگی فرمایند.

 

28 لسفند 1400

هفته آگاهی از مغز یک کمپین جهانی برای ایجاد، و ارتقای علاقه‌مندی عمومی و حمایت از مطالعات مغز است، که هر ساله در ماه مارس (اسفند) برگزار می‌شود.

این هفته فرصتی را فراهم می‌کند تا مردم از پیشرفت‌های انجام شده در تحقیقات مغزی همانند پیشرفت در روش‌های تشخیص، درمان و پیشگیری از اختلالات مغزی نظیر آلزایمر، پارکینسون، افسردگی و … اطلاعات مفیدی را که توسط متخصصین مشارکت کننده در رویداد ارائه می‌شود، کسب کنند.
این برنامه در جهان، در اواخر اسفند ماه برگزار می‌شود، اما در ایران به دلیل همزمان شدن با سال نو، تاریخ برگزاری آن کمی جلوتر و هفته اول اسفند می باشد.
در هفته‌ی آگاهی از مغز تلاش می‌شود تا با استفاده از تمامی راه‌ها و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و امکانات موجود، سطح دانش و اطلاع از توانایی‌های مغز و همچنین راه‌‌های جلوگیری از کاهش توانایی‌های مغز در بین اقشار مختلف مردم جامعه افزایش یابد.

انجمن دمانس و آلزایمر هم در راستای اطلاع رسانی و آگاهی جامعه در زمینه دمانس و آلزایمر تصمیم به برگزاری غرفه های آموزش و اطلاع رسانی در زمینه پیشگیری و آشنایی با بیماری دارد و از داوطلبین دانشجو یا فارغ التحصیل رشته های زیر که علاقمند به همکاری در برگزاری هفته جهانی آگاهی از مغز در تهران هستند، دعوت به همکاری می نماید.

رشته های مورد نیاز : روانشناسی، علوم شناختی، پرستاری، مددکاری
این داوطلبان بعد از آموزش های تخصصی در زمینه دمانس در هفته ی آگاهی از مغز در محل های مورد نظر انجمن، به اطلاع رسانی و آموزش مشغول می شوند.

لطفا در صورت تمایل اطلاعات فردی خود را از طریق پیام رسان واتساپ، به 09338484166 اعلام فرمایید.
اطلاعات مورد نیاز: نام و نام خانوادگی، شماره همراه، رشته تحصیلی، در صورت دانشجو بودن ذکر ترم تحصیلی، محل سکونت، سابقه فعالیت در زمینه تخصصی، سابقه فعالیت در انجمن دمانس و آلزایمر ایران یا مراکز مردم نهاد دیگر

بدیهی است بکارگیری داوطلبین براساس شرایط موجود، تجربه، رشته تحصیلی و… خواهد بود.

لازم به ذکر است بکارگیری داوطلبین صرفا در این مقطع زمانی و به صورت داوطلبانه خواهد بود و فعلا انجمن تعهدی برای استخدام ایشان نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری مشخص شده اند *

ارسال نظر