آموزشکارگاه آنلاین روش های ارتباط موثر

20 آذر 1400

آیا می‏‎دانید ۸۵ درصد کیفیت زندگی شما ارتباط مستقیمی با کیفیت ارتباط تان با سایر افراد دارد؟ با هیجانات و روش های مدیریت بر آن ها تا چه حد آشنا هستید؟ آیا فردی اثرگذار هستید؟ به خوبی می‎توانید دیگران را متقاعد کنید؟

داشتن ارتباط پایه و اساس پایداری هر اجتماع کوچک و بزرگی است که انسان در آن زندگی می کند. موفقیت و شکست های شما تا حد زیادی مربوط به توانایی یا عدم توانایی در تعاملات تان است، از این رو آموزش مهارت مهمی مانند ارتباط موثر به شما کمک می کند که بدانید چطور صحبت کنید، برخوردی تأثیرگذار داشته باشید، از چه روش هایی برای متقاعد کردن افراد استفاده کنید و در نهایت احساس رضایت درونی بیشتری را تجربه کنید.

برخلاف باور عموم، منظور از ارتباط موثر چیزی فراتر از تبادل اطلاعات است. ارتباط موثر به معنای فهم احساسات و هدفی است که در پشت هر اطلاعات می‌باشد

به عبارت دیگر برای آن که به طور دقیق بدانید مهارت ارتباط موثر چیست، لازم است بدانید مهارت گوش دادن موثر چیست و آن را یاد بگیرید تا بتوانید تمامی زوایا و معانی موضوعات بیان شده را متوجه شوید

از این رو انجمن دمانس و آلزایمر ایران به صورت آنلاین برگزار می‌کند:

کارگاه روش های ارتباط موثر

مدرس دوره: سارا ذریعه (دکتری روانشناسی سلامت)

زمان: 23و24 دی ماه ساعت 10 الی 12

سر فصل ها:

ارتباط چیست

اهمیت ارتباط

فرق ارتباط و رابطه

اجزای ارتباط

گوش دادن در مقابل شنیدن

گوش دادن در مقابل گوش دادن فعال

موانع موجود بر سر راه ارتباط موثر

هزینه: سیصد و پنجاه هزار تومان

‼️تخفیف یلدایی‼️

ثبت نام تا قبل از شب یلدا: دویست و هشتاد هزار تومان

جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت‌نام لطفاً در روزها شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 14 به شماره زیر در واتس‌اپ پیام ارسال فرمایید.

0933-8484166

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری مشخص شده اند *

ارسال نظر